Corporate branding | Lading geven aan merken door authenticiteit uit te stralen. Alleen zo onderscheid je je op de (concurrentie)markt. Neem jullie positie in – vol energie.
Gezamenlijk gaan we opzoek naar jullie authenticiteit en laden we de bedrijfs- en merkidentiteit tot dat wat past en doorstraalt in alle contactmomenten.
Vergroot de merkbeleving en maak ambassadeurs van jullie contacten. Charge jullie naamsbekendheid en bouw aan (klant)loyaliteit.
Corporate branding | Lading geven aan merken door authenticiteit uit te stralen. Alleen zo onderscheid je je op de (concurrentie)markt. Neem jullie positie in – vol energie.
Gezamenlijk gaan we opzoek naar jullie authenticiteit en laden we de bedrijfs- en merkidentiteit tot dat wat past en doorstraalt in alle contactmomenten.
Vergroot de merkbeleving en maak ambassadeurs van jullie contacten. Charge jullie naamsbekendheid en bouw aan (klant)loyaliteit.
Jullie unieke waarden uitlichten en dit verwerken in alle uitingen.
De uitdaging is om de identiteit en het imago in balans te houden.
Gezamenlijk gaan we opzoek naar jullie identiteit vanuit verschillende invalshoeken. Voordat we jullie verhaal gaan neerzetten met o.a. storytelling, gaan we eerst opzoek naar dát wat vertelt moet worden.
Hierbij kijken we gezamenlijk naar jullie visie, het beleid, de interne structuur en cultuur. Storylistening is een onderdeel, waarbij neutraal geluisterd wordt naar dat wat leeft in en buiten de organisatie. Jullie krachtige (kern)waarden worden verwerkt voor jullie contentmarketing voor consistente, effectieve uitingen.
Ook de verschillende touchpoints bekijken helpt inzicht te krijgen in de frequentie, de kwaliteit en mogelijk de effectiviteit van deze waardevolle momenten met jullie doelgroep. Vanuit verschillende invalshoeken kijken we hoe we jullie authenticiteit gaan verweven in alle uitingen.
Met de kernwaarden die naar boven komen en met jullie visie – vormen we jullie corporate identity.
Daarbij geven we lading aan jullie authenticiteit richting de markt.
Jullie identiteit laten spreken en de merkloyaliteit vergroten – Essentieel daarbij is een lange termijn aanpak.
Van de interne communicatie, tot een klantgesprek en van (online) advertenties tot en met exposure op bijvoorbeeld de radio.
Met het combineren van afgestemde (target)marketing richting uw specifieke doelgroep(en)
met afgestemde boodschappen, versterken we jullie authenticiteit.
Een compleet pallet van marketingactiviteiten met overal jullie heldere identiteit erin verweven. Zo werken we richting een goede connectie met de klant en versterken we het vertrouwen en de loyaliteit.
Corporate branding | Wat is jullie DNA? Wat is de corporate identiteit van jullie onderneming? Wie is de mens achter jullie core business en hoe vertaalt dit zich door naar de markt? Hoe verhoudt jullie imago in de markt zich tot jullie authenticiteit? Hoe vergroot je de bedrijfs- en merkloyaliteit en hoe versterk je de band met je klanten? Of staan jullie aan het begin van een rebrandingstraject?
Wat is de extra waarde die jullie kunnen behalen met het sterk neerzetten van jullie merk – Ontdek wat Dimension Marketing kan betekenen.
Corporate branding | Wat is jullie DNA? Wat is de corporate identiteit van jullie onderneming? Wie is de mens achter jullie core business en hoe vertaalt dit zich door naar de markt? Hoe verhoudt jullie imago in de markt zich tot jullie authenticiteit? Hoe vergroot je de bedrijfs- en merkloyaliteit en hoe versterk je de band met je klanten? Of staan jullie aan het begin van een rebrandingstraject?
Wat is de extra waarde die jullie kunnen behalen met het sterk neerzetten van jullie merk – Ontdek wat Dimension Marketing kan betekenen.
Corporate branding | Wat is jullie DNA? Wat is de corporate identiteit van jullie onderneming? Wie is de mens achter jullie core business en hoe vertaalt dit zich door naar de markt? Hoe verhoudt jullie imago in de markt zich tot jullie authenticiteit? Hoe vergroot je de bedrijfs- en merkloyaliteit en hoe versterk je de band met je klanten? Of staan jullie aan het begin van een rebrandingstraject?
Wat is de extra waarde die jullie kunnen behalen met het sterk neerzetten van jullie merk – Ontdek wat Dimension Marketing kan betekenen.
Voor bedrijven met een al dan niet gevestigde authenticiteit, of voor producten met al dan niet sterk ontwikkelde merkbeleving – er is altijd groei te realiseren. Of het nu gaat om het vergroten van de merkloyaliteit, of het versterken van een marktpositie – een goed toegepaste marketingstrategie vergoot succes.
Een goed uitgestippelde strategie voor corporate branding verstevigt de fundering van een bedrijf of merk.
De fundering goed neerzetten met tegelijkertijd een lange termijn visie voor de inzet van alle marketing en communicatie uitingen.
Authenticiteit uit zich in elk detail.
Van interne communicatie tot en met externe branding.
Met creatieve concepten komt een boodschap tot leven. Doelgroepen (be)grijpen is waar het omdraait.
Dit altijd met een eigen authenticiteit.
Vanuit de strategie zetten we de waardevolle stappen en bouwen we aan een sterke merkbeleving.
Want alleen met het doorgronden van de ontvanger – de (potentiële) klant – en met het doorgronden van
de eigen authenticiteit van jullie bedrijf of merk, komt een goed concept tot stand.
Met een goed concept zetten we jullie focusgroep aan tot actie.
De naamsbekendheid en de merkloyaliteit vergroten – dat is waar het om draait.